Az új normális – ahogy az internetes keresések mutatják

A pandémia felforgatta a világot, ez alól pedig az internet sem volt kivétel. A "The New Normal" weboldal azt vizsgálja, hogy mennyire változott az  érdeklődés a járvány hatására például a zsebkendő vagy a kávé iránt.

A The New Normal projekt a Schema Design, Google Trends, Axios és Alberto Cairo együttműködéseként született. A vizualizáció Google Trends alapján veszi górcső alá bizonyos termékek keresési adatainak változását 2019, 2020 és 2021 éveiben.

A termékeket az elemzés során 3 kategóriába sorolják. A "Normal" kategória esetében a vírus nem befolyásolta a kereséseket. Az "Unusual" azt jelenti, hogy a járvány alatt a megszokottól eltérő tendenciát mutattak az adatok. A "New Normal" pedig azt jelenti, hogy a 2020 és 21-es adatok  már az "új normális" mintát követik.

The New Normal

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.