Intimate brands – az érzelmekre ható márkák

Az MBLM felmérése alapján azok a márkák, amelyek a vásárlóikkal való kapcsolatuk kiépítésekor igyekeznek az érzelmekre hatni, általában jobban teljesítenek a piacon. Ennek a hatásnak az eredményét láthatjuk a visualcapitalist.com cikkében egyes generációk szemszögéből ábrázolva.

Azoknál a cégeknél, amelyeknél nagyobb hangsúlyt fektetnek az érzelmekre való hatásra, a fogyasztók részéről nagyobb mértékű a bizalom és a hűségük is, ezáltal nagyobb eséllyel fogják ismét az adott márka termékét választani, akiknél ez látható is az eredményben összehasonlítva az S&P 500 és a Fortune 500 átlagos bevétel és profit növekedését tekintve.

Az MBLM honlapján megtalálható a teljes lista.

The Most Loved Brands, by Generation - visualcapitalist

 

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.